Valentýnský balíček "Buď svá"
Valentýnský balíček s 30 denní výzvou Girl Power a notesem na sny a plány. Balíček k vám dorazí v dárkovém balení.
Tento Valentýnský balíček potřebuje dostat každá holka, která občas potřebuje připomenout, že ji milujeme přesně a právě takovou, jaká je.
Obsah cenově zvýhodněného valentýnského balení:
• Krásný notes "Na sny" od české značky Tululum
• 30denní výzva Girl Power od španělské značky Doiy Design
POPIS JEDNOTLIVÝCH PRODUKTŮ V BALENÍ:
30denní výzva Girl Power (odkaz zde)
Pro některou z nás možná některé aktivity z krabičky budou dokonce vystoupením z komfortní zóny, pro všechny ale tyto aktivity budou přínosem a posunem v osobním holčičím rozvoji. Asi každá máme kamarádku, nebo jsme to možná my samy, která by potřebovala popostrčit v tom, aby byla sebevědomější, její pravé já bylo více slyšet a více věřila sobě i okolí. Tak právě pro takové kamarádky, nebo právě pro nás samotné, jsou tyto kartičky z 30denní výzvy dobrým a zábavným startem.
"Není tvým úkolem, aby tě měl každý rád. Tvým úkolem je, abys byla sama sebou." Chimamanda Ngozi
Papírová krabička s vytahovací kartičkou s výzvou pro každý den s tématem holčičí síly, tzv. girl power. Ideální je si krabičku umístit na stůl a mít své "holčičí aktivity" stále na očích, můžete je buďto splnit ve 30 po sobě následujících dnech nebo si rozložit na delší dobu.
Jedna aktivita na každý den po dobu 30 dnů a vaše ženská síla zazáří!
"Girl power" je o osvojení, přijmutí a podpoře nezávislosti, síly a sebevědomí. "Girl power" popostrkuje ženy, aby byly slyšet, aby nechaly promlouvat své opravdové já a hledaly rovnost mezi všemi lidmi. Společně jsme silnější. Už několik desetiletí se daří, aby ženy byly rozvíjeny ve svých možnostech, právech a sociálních postaveních. Nicméně musíme stále dále pracovat na větší rovnoprávnosti, protože pořád existují situace, které pro ženy nejsou řešeny úplně férově. Podpora ženské síly neznamená, že se mají ženy "pomužšťovat", znamená, že by ženy naopak měly oslavovat svou ženskost, věřit více ve své schopnosti a nenechat společnost, aby jim kazila sebevědomí. Tato 30denní výzva nabízí řadu aktivit, díky kterým se budete cítit neuvěřitelně dobře, svobodně a v plné síle. Vytáhněte svůj první lístek z naší 30denní výzvy a začnou se dít věci!
Nápisy na kartičkách jsou v angličtině. Vhodné pouze pro anglicky mluvící.
Notes na sny (odkaz zde)
Tenhle sešit na sny není jenom pro snílky. Je určenej pro všechny, kteří mají ať už malé nebo velké plány a kteří se nevzdávaj!
Linkovaný sešit z recyklovaného papíru na všechny vaše sny a přání.
Sešit má 36 listů - celkem tedy 72 linkovaných stránek. Formát je menší A5 (125 x 180mm).
Materiál:
Obálka: 350 g recyklovaný papír v přírodní barvě
Vnitřek: 80 g recyklovaný papír, bílý
Vyrobeno a natištěno v České republice.
Cena produktů v balení:
Notes Tululum: 125,-Kč , Výzva Girl Power: 239,-Kč, dárkové balení (celkem 364,-Kč)
Zvýhodněná cena celého balení: 320,-Kč
Doplňkové parametry
Kategorie: | Valentýn |
---|---|
Materiál: | papír |
Pro koho: | pro ni |
Raddar standardy a kritéria: | vegan, recyklovaný / recyklovatelný, bez plastů |
Obsah balíčku: | notes, výzva girl power |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
DOIY založili v roce 2008 Elodie a Jaime v Barceloně. Je to značka životního stylu zaměřená na navrhování dárků a bytových doplňků a cílem je stát se jedinou zastávkou nutnou k nakoupení jedinečných dárků s duší.
Jejich designy jsou nekonvenční, ikonické, kreativní, promyšlené a emotivní. Každý objekt má svůj příběh. Ať už vás překvapí, rozveselí, pošle dobré vibrace nebo vás rozesměje, vždy prostě vyvolávají příjemné emoce.
Tým DOIY design se postupem času rozrostl a teď jsou jejich produkty už v nabídce distributorů snad po celém světě. Stále ale dbají na své původní hodnoty, vize a cíle. Produkty si stále navrhují sami, jejich posláním není jenom navrhovat jedinečné designové předměty, ale také tvořit tzv. "demokratický design". To jednoduše znamená, že chtějí, aby byly skvělý designový věci dostupný co největšímu počtu lidí bez výjimky, chtějí prolomit stigma, že "designové prvky patří elitám". Neustále zlepšují výrobu i balení tak, aby byla ekologičtější, opouští postupně plasty a spolu se svými výrobci (i těmi z Číny) přechází k ušlechtilejším materiálům jako je dřevo, sklo a keramika, se kterými se učí společně postupně pracovat.
DOIY je společensky aktivní značka, propaguje poselství rovnosti pohlaví a snaží se vybízet k ekologicky šetrnému způsobu života a tzv. "slow life". Přispívají organizacím se kterými sdílejí stejné myšlenky a hodnoty (například For All Womankind na podporu postavení žen nebo organizaci One Tree Planted, která vysazuje stromy po celé planetě). Během pandemie část jejich prodejů věnovali na španělský program „A tu lado“, který pomáhá zranitelným rodinám v této nepříjemné koronavirové době.
Tým DOIY tvoří z 90% ženy a všichni členové dostávají stejný plat za stejnou práci bez jakéhokoli rozdílu pohlaví.
"Tvoření dárků je něco výjimečného, považujeme to za intimní moment mezi lidmi, kdy vyjadřují to nejlepší z jejich vztahu. Jsme poctěni, že můžeme být součástí takových momentů a dělat je ještě více krásnými a emotivnějšími. Nabízíme nový přístup k designu, který vychází z kultury mladých, ale i nostalgie a módních záležitostí. Milujeme přetvářet realitu a podávat rozdílný pohled na věci kolem nás. Utíkáme od standardů a nudných základů, porušujeme pravidla a hledáme krásu v nečekaném. I letmý nápad se může stát nádherným designovým objektem. Tvoření každého našeho produktu je úžasným dobrodružstvím." Elodie.