Haan antibakteriální sprej

179 Kč
Skladem (3 ks) Skladem (3 ks) Skladem (2 ks) Skladem (3 ks) Skladem (2 ks) Zvolte variantu
Varianta

Antibakteriální čistící sprej na ruce značky Haan. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Možná se podivujete, co takový antibakteriální gel dělá na eshopu s designovými dárky. Tak za prvé je to v této době dárek velice aktuální a často moc chtěný. Za druhé je to totální designová topovka, my teda hezčí desinfekci ještě neviděli. Obal je recyklovatelnej. A za třetí je značka Haan naprostej lovebrand, kterej jsme museli mít v portfoliu. Starají se o zpřístupnění vodních zdrojů v Africe a započali takový menší hnutí, kdy vyzývají novou generaci značek, aby dělali co nejvíc pro udržitelný způsob výroby i prodeje svých výrobků a aby se i nad rámec své vlastní činnosti zapojovali do sociálních problémů společnosti. Haan věnuje 20% svých zisků právě na boj s problémem přístupu k pitné vodě. 

Antibakteriální čistící přípravek ve spreji zabíjí až 99,9% bakterií, na rukou rychle usychá (ale nevysušuje!) a zanechává příjemný pocit. Tady jsou jeho hlavní výhody:
• Zabijí 99,9% mikrobů
• Vysoký obsah aloe vera jako zvlhčující složka chrání před vysoušením kůže
• Recyklovatelný obal
• Boží vůně (zapomeňte na alkoholové nádechy)
• Forma spreje 
• Ergonomický design vhodný do kapsy nebo kabelky při cestování
• Dávkovač na více než 100 oplachů rukou, vydrží až 4x déle než jiné antibakteriální gely

Vůně:
Dew of Dawn (zelený) - vůně čerstvě posečené trávy s nádechem rostliny galbanum, má navozovat pocity brzkého rána a dotek čerstvě trávy.
Citrus Noon (žlutý) - energická a svěží vůně s citrusovo-pomerančovým základem, připomíná zářivé barvy letního poledne s citrónovým nádechem
Sunset Fleru (růžový) - ženská vůně s květinovým základem, měla by připomínat louku plnou květin během západu slunce
Morning Glory (modrý) - velice něžné a jemné květinové tóny doplněné vůní zeleného čaje a s grepovým základem, vůně má připomínat svěží východ slunce z přírodní krajiny
Wood Night (černý) - vůně tmavého cedrového dřeva s borovicí, vůně má připomínat noční les. 


Použití: Nastříkejte sprej na ruce dokud nejsou celé zvlhčené. Promněte si prsty dlaně. Promněte si ruce jako když si klasicky umýváte ruce pod vodou. Promněte si i místa mezi prsty. Užívejte čistých a hebkých rukou. Po použití spreje už se ruce neoplachují. Aplikujte tak často, jak potřebujete. 

Složení:
65% Ethanol Alcohol, Aqua (Water), Aloe barbadensis Leaf Juice, Methyl Gluceth-10, Parfum (Fragrance), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Limonene, Linalool, Tromethamine, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate.

Vyhněte se kontaktu spreje s očima. Vysoce hořlavý produkt! Nepřibližujte Haan antibakteriální přípravek k ohni a nevystavujte přímému slunečnímu záření. Není určeno k orálnímu podání, nepolykejte. Držte mimo dosah dětí.

 

 

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
HJ Avatar autora | 7.12.2020
Super designovka, zvláště v téhle době praktický a originální dárek.

Značku Haan založili Eric Armengou a Hugo Rovira ve Španělsku v roce 2017, kdy spojili své dřívější zkušenosti z módního průmyslu a rozhodli se zkusit přetvořit odvětví osobní péče a desinfekčních prostředků s byznys modelem, který stojí na provázání ekonomických a sociálních přínosů. Haan staví na silných zásadách o sociálním zapojení firmy.  

Všechny produkty značky Haan se navrhují, vyvíjejí a vyrábějí ve Španělsku, kde místní laboratoře pracují velmi úzce s výrobou i prodejci.

Haan je součástí nové generace značek, které chtějí vybudovat lepší budoucnost pro naši planetu a lidstvo. To znamená, že chtějí být součástí hry i řešení v jinak zastaralém průmyslu, který na planetu (a vlastně ani samotné lidi) moc nehledí. TADY si můžete přečíst jejich manifest "značky za změnu světa". 

Haan na jednu stranu přetváří výrobky osobní péče do designových tvarů a inovací; na druhé straně tvoří sociální změnu v rozvojových zemích. Odtud tedy jejich slogan "Turning care around" (Obrácení péče). Haan je firma s opravdu silnými hodnotami a smyslem, nedívají se pouze na ekonomické výsledky, ale hledí taky na sociální přínosy. Ať už tak, že investují, ale také zvyšují povědomí a vzdělávají o problematice udržitelného způsobu života na naší planetě.

Konkrétně se značka Haan zaměřuje na boj se suchem a pitnou vodou (potažmo na "krizi vodních zdrojů") a na všechny problémy s tímto souvisejícími. Proč si vybrali vodu? Protože voda je základním kamenem pro život a celý vývoj. Dnes problém s přístupnosti zdrojů čisté vody trápí až 40% celosvětové populace, což ještě více alarmující, když připočteme, že toto číslo by se mělo zvyšovat spolu s tím, jak teplota planety roste. Voda pokrývá 70% planety, ale jen 3% jsou z toho pitná. 785 milionů lidí nemají přístup k pitné vodě a jeden milion z nich na následky špatné hygieny vody zemře. Přístup k pitné vodě je naprosto zásadní nejenom pro přežití samotné, ale také pro ekonomiku a vzdělávání. 

Haan se rozhodl věnovat 20% svých zisků na dotování projektů zpřístupnění pitné vody v Africe. Spolupracuje s neziskovou organizací Active Africa a společně přispívají ke zlepšení socio-ekonomických podmínek ve vybraných oblastech Malawi a Keni. Do dnešního dne zvládli zprovoznit 4 studny, ze kterých čistou vodu pije 1417 lidí. To je úctyhodný!